ניהול מוקדי שירות במיקור חוץ – פתרון מקיף לשיפור ודיוק חווית הלקוח

מה אנחנו מציעים?

מומחיות

ניסיון בעבודה עם מגוון רחב של סקטורים מקצועיות בניהול והתאמה ללקוח ולצרכים שלו אנחנו מעניקים שירות בוטיקי בהתאמה אישית ובהתאמה ל- DNA - מענה הוליסטי ומעטפת מלאה לארגונים

מודולריות וגמישות

פתרונות מותאמים לכל האתגרים והצרכים שלכם, כולל גיוס, הדרכה, רווחה, משאבי אנוש, ניהול מקצועי ומשאבים נוספים. ניהול מיזמים בכל הארץ, בהיקפים ופרקי זמן משתנים. מאתגר מקומי עונתי ועד מיזם רחב וממושך.

ליווי ואחריות מלאה

כל המחלקות פועלות בארגון ובשיטתיות תוך מדידת תהליכים, ניסוח נהלים ובקרת ביצועים. אנחנו מאמינים במצוינות ויודעים לספק תוצאות מעולות. תמיד נעמוד ביעדים שהוגדרו.

ארבעת השלבים למוקד שירות מוצלח
1

קודם כל נאפיין

נאפיין את המוקד שדרוש לכם באופן מדויק ומפורט, כולל תהליך מדידות של מחלקת ארגון ושיטות

2

נגדיר יעדים מדדים

נגדיר את היעדים האיכותיים והכמותיים של המיזם כולל ניהול תפוקות ומודל תגמולים

3

נגייס ונכשיר

נבחר ונכשיר את הנציגים והנציגות שמתאימים למוקד שלכם, כולל עבודה עם אוכלוסיות מיוחדות

4

ננהל באופן שוטף

ניהול שוטף של הפעילות תוך ליווי של מנהל תומך ושימור עובדים לאורך זמן

סיפורי לקוחות שהפכו להצלחות

קראו סיפורים נבחרים על הלקוחות המרוצים שבחרו בעבודה איתנו

לסיפורי הצלחה נוספים

אין משימה שגדולה עלינו

אנו מגייסים את מיטב הכישרונות, הניסיון, והמומחיות שלנו כדי להבטיח את הצלחת הפרויקט שלכם. פיקוח וליווי צמוד לאורך כל הדרך – האתגרים שלכם, הפתרון שלנו!