סיפור הצלחה – ניהול שוטף ובקרה של מרכז לניהול התנועה עבור חברת נתיבי ישראל

חברת נתיבי ישראל היא החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ. נתיבי ישראל זיהתה צורך חשוב להקמת מרכז שירות שוטף ובקרה לניהול התנועה ופניות הציבור במהלך כל שעות היממה, כחלק ממערכת תחבורה בינעירונית ואחריות על אירועים קיצוניים כמו תאונות ומפגעים.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

 

הצורך של הלקוח:

נתיבי ישראל זיהתה צורך חשוב להקמת מרכז שירות שוטף ובקרה לניהול התנועה ופניות הציבור במהלך כל שעות היממה, כחלק ממערכת תחבורה בינעירונית ואחריות על אירועים קיצוניים כמו תאונות ומפגעים.

התהליך שהובלנו:

  • גיוס ואיתור נציגי שירות ומנהלים בהתאם לדרישות הקפדניות של נתיבי ישראל.
  • הכשרה מיוחדת ושימור מקצועיות הצוותים על ידי בקרות איכות והעמקת ידע.
  • ניהול ובקרה שוטפים על צוותי בקרת התנועה והמרכז לניהול פניות הציבור במרכז השירות, להזנקת ניידות במהירות במקרי חירום.
  • ניהול ותיקוני פניות הציבור.

התוצאות שהבאנו:

  • ניהול מרכז שירות חזק ויעיל, המספק תמיד שירות מקצועי, אמין וזמין ללקוחות.
  • הכשרה רצופה של נציגים כדי להבטיח את עמידותם במשימתם, וספק שירות בכל עת.
  • יכולת תגובה מהירה לאירועים קריטיים, והבטחת שביעות רצון מובטחת לנתיבי ישראל וללקוחותיה.

ציטוט של הלקוח:

“אנו רואים בחברת מנפאואר שותפה מלאה לחזון והערכים של נתיבי ישראל. מנפאואר מגלה גמישות ומחויבות ללקוח, ומספקת פתרונות איכותיים ומקצועיים בכל פעם שוב. במסגרת השירות המנוהל אנו זוכים למעטפת גיוס איכותי ומובילים את צוות העובדים והמנהלים לכדי פיתוח ומקסימום היכולות.” – עינת דהן, מנהלת אגף השירות וקשרי הקהילה בנתיבי ישראל.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon