סיפור הצלחה – מוקד תפעול עבור חברת מגדל ביטוח ופיננסים

מגדל ביטוח ופיננסים היא חברה ציבורית ישראלית המובילה בתחומי הביטוח, הפנסיה והשירותים הפיננסיים. החברה זיהתה צורך בהקמת מוקד תפעול לתקופה קצובה של שנה, כחלק ממיזוג ושיפור שירותי הלקוח לעובדי המדינה במסגרת מכרז ממשלתי.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

 

הצורך של הלקוח:

מגדל ביטוח ופיננסים זיהתה צורך בהקמת מוקד תפעול לתקופה קצובה של שנה, כחלק ממיזוג ושיפור שירותי הלקוח לעובדי המדינה במסגרת מכרז ממשלתי.

התהליך שהובלנו:

  • בקמת הפעילות בפרק זמן קצר, גיוסנו צוות רחב של כ-30 עובדים, כולל צוות ניהולי מנוסה.
  • עריכת תהליכי הכשרה מיוחדים לצרכי המוקד, וליווי העובדים במהלך כל תקופת הפעילות על מנת להבטיח עמידה ביעדים המוגדרים ובשירות הלקוח.

התוצאות שהבאנו:

  • גיוס מהיר של צוות מקצועי ומנוסה, שסייע לחברה להתמודד בהצלחה עם תקופות עומס ודרישות מתחדשות.
  • עמידה בלוחות זמנים קצרים והשגת היעדים הארגוניים המובהקים לשיפור שירותי הלקוח.
  • הצלחה בהקמת מוקד תפעול חדש שיספק שירות איכותי ומקצועי למורכבות הצרכים השונים של הלקוחות.

ציטוט של הלקוח:

“ניהול הפעילות במגדל ביטוח ופיננסים מספרים על חווית שביעות רצון גבוהה מהזמינות, ההירתמות והאיכות הגבוהה של העובדים המגויסים, והמחויבות המשותפת להצלחת הפרויקט.” – ניהול הפעילות במגדל ביטוח ופיננסים.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon