סיפור הצלחה – תחזוקת חדרים נקיים עבור חברת NOVA

נובה בע"מ היא חברה ישראלית המובילה בתחום הפיתוח והייצור של מערכות מדידה מתקדמות. נובה נתקלה בצורך קריטי בשינוי בתפיסת הארגון בנושא תפעול ניקיון ותחזוקת החדרים הנקיים, במטרה לשמור על סביבת עבודה סטרילית והולמת לייצור מוצרים איכותיים. בנוסף, נדרשה החברה לבצע מעבר חלק מחדר נקי

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

הצורך של NOVA

נובה נתקלה בצורך קריטי בשינוי בתפיסת הארגון בנושא תפעול ניקיון ותחזוקת החדרים הנקיים, במטרה לשמור על סביבת עבודה סטרילית והולמת לייצור מוצרים איכותיים. בנוסף, נדרשה החברה לבצע מעבר חלק מחדר נקי ישן לחדר נקי חדש, תוך שמירה על רציפות העבודה ואיכותה הגבוהה.

התהליך שהובלנו

  1. גיוס צוות חדש: גייסנו צוות מיומן, מקצועי ויציב, עם התמחות בתחזוקת חדרים נקיים, אשר נבחר בקפידה בהתאם לדרישות הייחודיות של נובה.
  2. תגבור הפעילות: בעזרת עובדים מנוסים מאתרים סמוכים שהיו זמינים לתמיכה נוספת במידת הצורך.
  3. מינוי מנהלת פעילות: המנהלת החדשה הייתה נוכחת בשטח, סיפקה מענה מיידי לצורכי הלקוח, ושמרה על תקשורת שוטפת עם כל המעורבים בתהליך.
  4. בניית תכנית עבודה מותאמת ללקוח: יצרנו תכנית עבודה פרטנית שהתבססה על צרכיה ודרישותיה של נובה, עם דגש על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניקיון ותחזוקה.
  5. רכישת אמון הלקוח מחדש: באמצעות מתן מענה מיידי, עבודה מקצועית ואיכותית בחדרים הנקיים, ושמירה על רמת שירות גבוהה, הצלחנו לרכוש מחדש את אמון הלקוח ולהבטיח שביעות רצון מתמשכת.

התוצאות שהבאנו

הפעילות המשותפת הביאה לתוצאות מרשימות:

  • שביעות רצון גבוהה ביותר בקרב הלקוח: עם פידבקים מצוינים מהשטח, ממנהלי המחלקות ואחראי החדרים.
  • תחזוקת חדרים נקיים ברמה הגבוהה ביותר: בזכות הצוות המיומן והתכנית המותאמת, הצלחנו לשמור על סביבת עבודה סטרילית ולענות על כל הדרישות והתקנים הנדרשים, כולל דרישות ה-GMP והתקנים הבינלאומיים.

איך NOVA סיכמו את החוויה המשותפת

“מאז שהוחלף הצוות יש שינוי ניכר, העבודה מתבצעת בצורה מקצועית וללא תחלופה גדולה של עובדים. אנחנו מרוצים מאוד מהשירות המתקבל ורואים את ההשפעה החיובית על תהליך הייצור שלנו.”

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon