סיפור הצלחה – שירות מנוהל בתחום הייצור עבור חברת אלבטק

אלבטק היא חברת בת של אלתא, המייצרת ומספקת שירותי ייצור והרכבה אלקטרוניים ושירותי פיתוח וייצור בתחומי האלקטרו-מכניקה, בעיקר לתחום הביטחוני והאזרחי. החברה אלבטק חיפשה שירותי גיוס והשמה של עובדים איכותיים כדי לתמוך בצמיחתה המתמשכת ובדרישות הגוברות של הפרויקטים הביטחוניים והאזרחיים. לחברה היה צורך בגיוס עובדי ייצור, מרכיבים מכאניים, חוטים, ועובדי לוגיסטיקה

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

הצורך של אלבטק:

אלבטק חיפשה שירותי גיוס והשמה של עובדים איכותיים כדי לתמוך בצמיחתה המתמשכת ובדרישות הגוברות של הפרויקטים הביטחוניים והאזרחיים. היה צורך בגיוס עובדי ייצור, מרכיבים מכאניים, חוטים, ועובדי לוגיסטיקה איכותיים לחטיבות האזרחיות והצבאיות.

התהליך שהובלנו:

  1. הקמת פעילות חדשה:
    התחלנו בהקמת פעילות במחלקת הייצור האזרחי והבאנו לשם גיוס של עובדים מיומנים ומוכשרים. לאחר מכן, הרחבנו את הפעילות למחלקות נוספות כמו הלוגיסטיקה והמחלקה הצבאית, תוך כדי שמירה על תהליך הגיוס המקצועי והמדויק לצרכי הלקוח.
  2. ליווי צמוד בזמן ההקמה:
    ערכנו ליווי צמוד לפעילות בשלבי ההקמה והרחבה, כדי לוודא שהפתרונות שאנו מציעים מתאימים לדרישות המדויקות של אלבטק ושהם יכולים להשיג את הביצועים הטובים ביותר.
  3. גיוס עובדים איכותיים:
    ביצענו גיוס מדויק של עובדים לכלל המחלקות, כולל עובדי ייצור, מרכיבים מכאניים, חוטים ועובדי לוגיסטיקה, באמצעות תהליך מיון קפדני שהבטיח את התאמתם המירבית לדרישות העבודה.
  4. הכנסת מנהלת פעילות:
    הבאנו מנהלת פעילות כדי לשמור על קשר קרוב עם העובדים ולחזק את הקשר עם הלקוח, כדי להבטיח שביצועי הפעילות יהיו מקסימליים ושביעות הרצון של הלקוח תישמר תמיד.

התוצאות שהבאנו:

התהליך המדויק שהובלנו תרם להישגים משמעותיים עבור אלבטק:

  • כניסה לשוק חדש בתחום הייצור וההרכבה האלקטרוניים, תוך התאמה מדויקת של השירותים לצרכי הלקוח.
  • שביעות רצון מרבית מצד הלקוח ביציבות התהליכים ובאיכות העובדים המוצגים בפרויקטים.

הצטרפות אלבטק לחוויה:

“אנחנו מעדיפים לגייס את העובדים שלנו דרך Manpower משום שיש עם מי לעבוד, ואתן תמיד זמינות ונותנות מענה.”

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon