סיפור הצלחה – שירותי ניהול ותפעול כספים ואספקת שירותים לחטיבת נוסעים ברכבת ישראל

אודות החברה: רכבת ישראל, מפעילת מערך הרכבות הכבדות הלאומי, היא חברה ממשלתית המשמשת כזרוע ביצוע ותפעול של משרד התחבורה. החברה מפעילה רשת תחבורה ציבורית פרוסה ברחבי הארץ. רכבת ישראל נדרשה לניהול ותפעול מקיף של מערך הכספים ואספקת שירותים נלווים בתחום מכירת כרטיסים ושירותים נוספים בפריסה ארצית בכלל תחנות הרכבת

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

הצורך של הלקוח:

רכבת ישראל נדרשה לניהול ותפעול מקיף של מערך הכספים ואספקת שירותים נלווים בתחום מכירת כרטיסים ושירותים נוספים בעשרות אתרי רכבת בפריסה ארצית. הדרישות כללו:

  • ניהול כספים: ניהול ותפעול מעגלי הכסף בתחנה, כולל פריטה, הפקדה ובקרת הפקדה של פדיון המכירות
  • שירותי קופה: ניהול ותפעול מכונות מכירת כרטיסים וקופות, כולל טיפול בתקלות ובקרות קופה
  • בקרת איכות: ביצוע בקרות קופה וספירות תחנה באופן שוטף, כדי להבטיח רמת דיוק ושירות גבוהה
  • ניהול אפקטיבי: צוות ניהולי וותיק ומיומן, עשרות עובדים וניהול המערך בפריסה ארצית, תוך הקפדה על נהלים ושיפור מתמיד
  • גיוס והכשרה : גיוס והכשרה של צוותים מיומנים, שימור העובדים לאורך זמן והשבחת הידע המקצועי להבטחת מתן שירות מקצועי ויעיל
  • שיתוף פעולה רציף : עבודה בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, להבטחת עמידה ביעדים ושיפור השירות באופן מתמיד

התוצאו שהבאנו:

  • זמינות 24/7:ניהול ותפעול מערך הכספים בזמינות מלאה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
  • צוות מיומן: צוות עובדים ותיק ומיומן, המספק שירות מקצועי ואמין.
  • עמידה ביעדים: עמידה מלאה ביעדים וביצוע כלל השירותים ודרישות הלקוח ברמת שירות גבוהה
  • שביעות רצון הלקוח: שביעות רצון גבוהה מאוד של הלקוח, הודות לניהול אפקטיבי ושירות מקצועי ואמין.
linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon