סיפור הצלחה – שירותי השמה עבור מבשלים חוויה

מבשלים חוויה היא חברה משפחתית לסדנאות ואירועים עסקיים בתחומי האוכל והבישול, המונה עשרות עובדים. החברה שמה במרכז את חשיבות השירות והאירוח, ובהתאם לכך ביקשה להרחיב את ההון האנושי שלה עם טאלנטים מתאימים.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

הצורך

החברה ביקשה לגייס עובדים לשני תפקידים משמעותיים – ניהול לקוחות עסקיים ובק אופיס. המיומנויות שנדרשו לתפקידים היו “ראש גדול, יכולת חשיבה מחוץ לקופסה ויכולת תפעול משימות, וכן להתאים לאופי המשפחתי של החברה”. צוות סניף המתמחה שלנו נכנס לתמונה, עם מחויבות מלאה לספק להם את הטאלנטים המתאימים ביותר.

התהליך שהובלנו

  • הבנת סביבת העבודה וצרכי החברה– ערכנו היכרות מעמיקה עם הדרג הניהולי של החברה ועם הצרכים הארגוניים. הבנת הסביבה והתרבות הארגונית אפשרה לנו להתאים את תהליך הגיוס בצורה המיטבית.
  • מענה שוטף לאורך תהליך הגיוס-  שמרנו על קשר שוטף עם הלקוח לכל אורך התהליך, כולל פגישות ושיחות עם הנהלת החברה, כדי להבין את הדרישות הספציפיות ולבצע גיוס מדויק .
  • איתור וסינון מועמדים פוטנציאלים- איתרנו מועמדים מתאימים שעונים על המיומנויות שנדרשו ולאחר ראיונות סינון שערכנו העברנו ללקוח רק את המועמדים המתאימים ביותר .

התוצאות שהבאנו

  • גיוס מדויק- גייסנו בהצלחה שתי עובדות חדשות לתפקידים הפתוחים, שהתאימו בצורה מושלמת לדרישות החברה ולאופי המשפחתי שלה.
  • שביעות רצון גבוהה-  הלקוחות הביעו שביעות רצון גבוהה מהתהליך ומהתוצאות, ונתנו לנו בלעדיות על גיוסים עתידיים.

סיכום הפרויקט מנקודת מבטו של הלקוח

סמנכ”לית החברה של מבשלים חוויה, סיכמה את הפרויקט המשותף כך-

“אני ממליצה בחום על העבודה מול Manpower Israel בכלל ומול קארין לוי בפרט. תודעת שירות מהגבוהות שחוויתי, ליווי ומקצועיות לאורך כל התהליך, והכי חשוב – גיוס מוצלח. כיף לעבוד מול ספקים שהם לגמרי business partners”.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon