סיפור הצלחה – שירותי העסקה גמישה עבור Hot Mobile

Hot Mobile היא חברת תקשורת המספקת שירותי מכירת ציוד קצה, סלולר, טלוויזיה ומוצרי חשמל דרך סניפים בפריסה ארצית. מאז שנת 2019 Manpower מעניקה לחברה פתרונות בתחום הגיוס מקצה לקצה תוך התאמה לסביבה המשתנה, כולל שימור עובדים.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

הצורך

על מנת לשמור על גמישות ולהגיב במהירות לצרכים בשווקים המשתנים, עלה הצורך לגייס למוקדים באילת צוותים בטווחי זמן קצרים, מאפיון דרך גיוס ועד ניהול והפעלה שוטפת. מדובר בגיוס למגוון רחב של תפקידים: נציגי מכירות, מחסנאים, מנהלי משמרת, מנהלי סניפים ומנהלי מרחב. המטרה: לשמר את העובדים לאורך זמן במשרות השונות על מנת להגדיל את האפקטיביות ולמזער את התחלופה.

התהליך שהובלנו

העמקת ההיכרות עם הלקוח וצרכיוערכנו פגישות ושיחות שוטפות עם מחלקת משאבי האנוש כדי להבין לעומק את הדרישות הספציפיות לתפקידים השונים.

הקצאת צוות ייעודימנהל/ת לקוח ושתי רכזות גיוס שעמדו לרשות הלקוח לטיפול בגיוס העובדים.

ביקורים שוטפים באתרי הלקוח ברחבי אילתנוכחות מתמדת בשטח סייעה לנו להבין את האתגרים ולהגיב במהירות לכל צורך.

היכרות מעמיקה עם אנשי הקשר פיתוח קשרים קרובים עם מחלקת הגיוס והמנהלים המגייסים של Hot Mobile אפשרו לנו להתאים את הגיוסים בצורה מיטבית.

למידת קשיי הגיוס והבנת יתרונות הלקוחהבנת הקשיים והיתרונות של הלקוח אפשרה לנו לשווק ולמכור את התפקידים בצורה מיטבית למועמדים.

מימוש איתור, מיון וגיוס הצוותים בהתאם לתכנון, תוך שימוש במאגר המועמדים המטויב והעדכני שלנו.

בקרה-  ניהול ומתן מענה שוטף לצרכים שעולים בשטח, לרבות ניהול הצוותים ומתן פתרונות מהירים.

התוצאות שהבאנו

85 איושים בשנה גייסנו 85 עובדים למגוון תפקידים במהלך השנה.

 45 מועסקים בכל חודש-שמרנו על כמות יציבה של 45 מועסקים מדי חודש, תוך שביעות רצון גבוהה של המועסקים ושל מחלקת משאבי האנוש.

סיכום הפרויקט מנקודת המבט של הלקוח

מנהלת משאבי האנוש של חברת Hot Mobile סיכמה את הפרויקט המשותף כך-

“גיוס עובדים בשוק התקשורת זו אחת המשימות המורכבות. יחד עם זאת, כשיש פרטנרית שמחויבת להצלחה העסקית שלך, מלווה את הצרכים ומדייקת את המועמדים – הדרך הופכת קלה יותר”

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon