סיפור הצלחה – שירותי העסקה גמישה עבור חברת פאדאגיס ישראל

פאדאגיס ישראל הנה חברה גלובלית מובילה בתחום הפרמצבטיקה ושיווק תרופות, המעסיקה כיום יותר מ-840 עובדים ברחבי הארץ. החברה נעזרת בשירותים של Manpower מאז שנת 2005. לאחרונה נזקקה החברה להגדלת ההון האנושי במרחב הנגב ואנחנו והתגייסנו למשימה המורכבת.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

 

הצורך

במסגרת הגדלת הפעילות של פאדאגיס ישראל החברה הייתה זקוקה לגיוס והעסקה של עובדים זמניים וקבועים במגוון תפקידים: עובדי ייצור, עובדי אריזה ידנית, מפעילי מכונה, אחראי קו, אנשי אחזקה, מהנדסים, עובדי מעבדה, חוקרים, תפקידי מטה ועוד.

התהליך שהובלנו

העמקת ההיכרות עם הלקוח וצרכיו- ערכנו פגישות ושיחות שוטפות עם הנהלת פאדאגיס ומחלקת הגיוס כדי להבין לעומק את הדרישות הספציפיות לתפקידים השונים.

היכרות מעמיקה עם מאפייני הגיוס- למדנו את קשיי הגיוס והבנו את יתרונות העבודה בארגון, מה שאפשר לנו לשווק ולהציג את התפקידים בצורה הטובה ביותר למועמדים, למרות המיקום הגיאוגרפי המרוחק של המפעל.

עבודה מרוכזת של כלל היועצים על התקנים- כל היועצים שלנו מהסניף בבאר שבע  התרכזו בגיוס המועמדים המתאימים ביותר לתפקידים הפתוחים.

הגעה לימי קליטה מרוכזים במפעל-  הנוכחות בימי הקליטה במפעל סייעה לנו להבטיח שהמועמדים יתחילו את עבודתם בצורה חלקה ויעילה.

בקרה וליווי המועסקים- ניהול ומתן מענה שוטף לצרכים שעלו בשטח, בכל זמן שנדרשנו לכך, כדי להבטיח את שביעות הרצון של המועסקים ושל החברה.

התוצאות שהבאנו

גיוס מוצלח: בתוך שנה אחת גייסנו עבור פאדאגיס כ-100 עובדים בכל התחומים, תוך שביעות רצון גבוהה של המועסקים ושל מחלקת משאבי האנוש.

סיכום הפרויקט מנקודת מבטו של הלקוח

מנהל הגיוס של פאדאגיס סיכם את הפרויקט המשותף כך-

“הצוותים המגייסים של Manpower הפכו לשותפים אמיתיים שלנו. בכל פעם שאנחנו צריכים לגייס עובדים חדשים, אני יודע שאני יכול לסמוך עליהם שימצאו לנו את האנשים המתאימים ביותר – לא רק לתפקידים המקצועיים, אלא גם לערכים ולתרבות הארגונית שלנו.

ההיכרות שלהם עם הצרכים הייחודיים שלנו היא מרשימה. התמיכה והליווי הצמוד לאורך כל התהליך נותנים לנו שקט וביטחון בהחלטות הגיוס שלנו”

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon