סיפור הצלחה – שירותי העסקה גמישה עבור בנק מרכנתיל

בנק מרכנתיל הינו אחד מהבנקים הגדולים בישראל, עם 73 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, המספקים שירותים בנקאיים מקיפים בכל הפעילות הפיננסית. הבנק בחר ב- Manpower כשותף אסטרטגי מוביל לגיוס והעסקה של עובדים במגוון רחב של תפקידים .

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

הצורך

בנק מרכנתיל נתקל בצורך מתמשך לגיוס והעסקה של עובדים במגוון תפקידים בפריסה ארצית. רגישות התפקידים בתחום הבנקאות והכספים מחייבים תהליך גיוס ממושך ומורכב והיכרות מעמיקה עם התחום ומאפייניו וכאן אנחנו נכנסנו לתמונה.

התהליך שאנחנו מובילים

הבנת צרכי הלקוח- ערכנו פגישות ושיחות שוטפות עם צוות הגיוס של הבנק כדי להבין לעומק את הדרישות הספציפיות לתפקידים השונים. הבנת הצרכים המדויקים של הלקוח והניסיון עתיר השנים שלנו בתחום הבנקאות אפשרו לנו להתאים את תהליך הגיוס בצורה מיטבית.

הקצאת צוות גיוס ייעודי– צוות גיוס ייעודי של Manpower המתמחה בתחום הבנקאות בכלל ובעבודה עם מרכנתיל בפרט, עובד באופן שוטף עם הבנק כדי להבטיח שהמועמדים המוצעים יהיו עם המיומנויות הנדרשות לכל אזור ותחום עבודה .

תהליך גיוס בהתאמה אישית – תהליך הגיוס הותאם לצרכים הספציפיים של הבנק, תוך התמודדות עם אתגרים הנובעים מרגישות התפקידים בתחום הבנקאות והכספים.

התוצאות שאנחנו מספקים

גיוס מדויק-  במשך 7 השנים בהם אנחנו עובדים עם הבנק , גייסנו עבורם מספר רב של עובדים מקצועיים בפריסה גיאוגרפית רחבה, שמספקים שירות מצוין ותמיכה ישירה ללקוחות בכל המדינה.

קצב גיוס המותאם לצרכים העסקיים – אנחנו מצליחים לשמר קצב גיוס גבוה עם כ-50 מועסקים חדשים מידי חודש קצב אשר נותן מענה לצרכים העסקיים של הארגון.

מה אומרים עלינו בבנק מרכנתיל

מנהלת משאבי האנוש של בנק מרכנתיל מסכמת את העבודה המשותפת עם Manpower כך-

“לכל ארגון יש את המורכבויות שלו. לגייס את העובדים המתאימים הוא אתגר גדול. לכן, יש חשיבות גדולה לשותפים שלך במסע הזה שנקרא גיוס עובדים. אני מרוצה מאוד משיתוף הפעולה עם Manpower , כל הצוותים שאנחנו עובדים מולם מפגינים מקצועיות רבה מחויבות גבוהה להצלחה שלנו.  יש לנו פרטנר שאנחנו יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות וזו ההזדמנות שלי להגיד תודה רבה על העבודה המשותפת.”

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon