סיפור הצלחה – פתרונות גיוס עבור חברת דקסל פארמה טכנולוגיות

דקסל פארמה היא חברה גלובלית וחברת התרופות הפרטית היצרנית הגדולה בישראל. החברה מעסיקה כ-1,200 עובדים בשלושה אתרים בישראל ובוחרת ב-Manpower כדי להתמודד עם אתגרי הגיוס והעסקת עובדים מיומנים בתחומי התרופות והמחקר.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

 

הצורך

על מנת לעמוד ביעדים העסקיים של החברה דקסל נזקקת לגייס עובדים רבים לאתריה מדי שנה, בעיקר עובדי מעבדות וייצור, אנליטיקאים, כימאים, עובדי אבטחת איכות ובקרת איכות, רישום ורגולציה. Manpower משמשת כשותפה אסטרטגית של החברה בתהליך הגיוס, ומספקת מועמדים מתאימים לקליטה מיידית, בעלי ההסמכה הנדרשת וההתאמה ל-DNA של הארגון.

התהליך שהובלנו

העמקת ההיכרות עם הלקוח וצרכיו – ערכנו פגישות ושיחות שוטפות עם המנהלים המגייסים של דקסל פארמה כדי להבין לעומק את הדרישות הספציפיות לתפקידים השונים. הבנת הצרכים המדויקים של הלקוח אפשרה לנו להתאים את תהליך הגיוס בצורה המיטבית.

הקצאת צוות ייעודי לפרויקט – יועצת ותיקה שמכירה היטב את הארגון ויועצת נוספת לטיפול בריבוי התקנים לגיוס, מה שהבטיח מענה מהיר ויעיל לצרכים המגוונים של החברה.

סקירת שוק ואיתור מגמות רלוונטיות – ההיכרות העמוקה של סניף הביוטק המתמחה שלנו, אפשרה לנו לנתח עבור דקסל פארמה את המגמות הרלוונטיות, להציג בנצ’מרק ולהתאים את תהליך הגיוס לדרישות הייחודיות של הארגון.

פגישות ושיחות שוטפות עם המנהלים המגייסים – קבענו פגישות ושיחות שוטפות עם המנהלים המגייסים על מנת להבין את אתגרי הגיוס ולמצוא פתרונות מותאמים אישית.

מיתוג מעסיק – ההיכרות המעמיקה שלנו עם הארגון, חזונו והערכים שהוא מקדם אפשרו לנו לשלב את היתרונות הייחודיים של דקסל פארמה כחלק בלתי נפרד מתהליך הגיוס. באמצעות שימוש בהמלצות עובדים וחוויות מועמדים, הצלחנו למשוך את הטאלנטים הטובים ביותר.

תוכניות עבודה מוגדרות ומתוכננות – בנינו תוכניות עבודה מפורטות הכוללות את כל שלבי תהליך הגיוס, משך הזמן הצפוי לכל שלב ואיוש העובדים בצורה המהירה והיעילה ביותר.

קידום טאלנטים ומועמדים פוטנציאליים – השתמשנו בקשרים שלנו בתעשייה ובמאגר המועמדים המטויב והעדכני שלנו כדי לאתר ולהציע מועמדים איכותיים המתאימים לצרכים הספציפיים של דקסל פארמה.

קשר שוטף עם הצוות המגייס – שמרנו על קשר רציף ואישי עם הצוות המגייס, על מנת לוודא שהצרכים המתעדכנים מקבלים מענה מיידי ומקצועי.

התוצאות שהבאנו

מספר רב של איושים מוצלחים מדי שנה: בזכות תהליך העבודה המדויק והמהיר שלנו, הצלחנו לבצע איושים מוצלחים רבים, תוך שמירה על קדימות ותיעדוף מועמדים שמגיעים דרך Manpower.

שביעות רצון ומחויבות עמוקה: התהליך המקצועי והמסור שלנו הוביל לשביעות רצון גבוהה מצד הנהלת דקסל פארמה, והחברה ממשיכה לשתף איתנו פעולה כבר מספר שנים.

סיכום הפרויקט מנקודת מבטו של הלקוח :

מנהלת צוות הגיוס של דקסל פארמה סיכמה את הפרויקט המשותף כך-

“אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם Manpower שנים רבות. לאורך השנים קיבלנו מענה איכותי, יעיל ושירותי מכל צוות הביוטק. היתרון הבולט של צוות הביוטק הוא המחוברות לשטח והבנת שוק התעסוקה. צוות הביוטק הפך לשותף דומיננטי שלנו בתחומי הגיוס וזאת בזכות המקצועיות, המסירות והנחישות להצלחה!

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon