הצורך של הלקוח:
חברת חשמל זיהתה צורך בביצוע ספירות מלאי בכל המרכזים הלוגיסטיים שלה ברחבי הארץ, מעכו ועד אילת. המטרה הייתה לשפר את תהליכי העבודה ולהבטיח שיעור דיוק גבוה בספירות המלאי.
התהליך שהובלנו:
- גיוס והכשרה של סופרי מלאי בכל המרכזים הלוגיסטיים.
- חלוקת סופרי המלאי לשני צוותי עבודה עיקריים, צפון ודרום, לצורך ייעוץ וסיוע במקום.
- השכרת רכבי עבודה, סידור ותיאום לוגיסטי בכל בוקר לאתרי הספירה.
- רכישת ציוד מתאים והכשרות בתחומי עבודה בגובה, עבודה על מערכות חברת חשמל וקורסי מלגזה.
- הצמדת מנהל לקוח לפעילות, נציג שכר ונציג מחלקת ארגון ושיטות, כדי להבטיח שיעור הדיוק ולשמור על תקינות המידע.
התוצאות שהבאנו:
- שיפור משמעותי בתהליכי העבודה ובדיוק הספירה.
- יציבות בקרב העובדים ורמת מיומנות גבוהה יותר.
- שביעות רצון גבוהה מצד הלקוח, שמשקפת את המקצועיות והמעורבות בפעילותם השוטפת של צוות הספירה.
ציטוט של הלקוח:
מנהל תחום ספירות מלאי, חברת חשמל.
“המענה, המקצועיות והמעורבות שלכם בפעילות ראויה לשבח וגם היחס האישי שאתם מעניקים לעובדים ראויה להערכה והדבר בא לביטוי בהתנהלות שלהם.” –