סיפור הצלחה – השמת צוות מטייבי נתונים עבור עמיתים קרנות פנסיה

עמיתים הוא גוף המנהל שמונה קרנות פנסיה ותיקות, משרת יותר מ-236,000 גמלאים וכ-65,000 מבוטחים פעילים ומנהל נכסים בהיקף של כ-400 מיליארד ₪. חברת עמיתים נזקקה לגייס צוות של מטייבי נתונים עבור מרכז טיוב חדש בחיפה. כאן צוות הסניף המתמחה שלנו נכנס לתמונה

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

 

הצורך

חברת עמיתים נזקקה לגייס צוות של מטייבי נתונים עבור מרכז טיוב חדש בחיפה. כאן צוות הסניף המתמחה שלנו נכנס לתמונה, עם מחויבות מלאה לספק להם את הטאלנטים המתאימים ביותר .

התהליך שהובלנו

היכרות מעמיקה עם הלקוח וצרכיו- ערכנו פגישות עם הצוות המגייס של עמיתים כדי להבין את הדרישות הספציפיות של מרכז הטיוב החדש.

בניית פרופילים מדויקים של המשרות הנדרשות-  יצרנו פרופיל מדויק למשרה, תוך התחשבות בכישורים ובמיומנויות הדרושים. ההיכרות העמוקה שלנו עם מגמות בשוק, וההתמחות של הסניף עם תחום הביטוח והפנסיה אפשרה לנו לספק להם ערך מוסף אמיתי .

תהליך מיון ואבחון מקיף- בחרנו את המועמדים המתאימים ביותר בהתאם למיומנויות שנדרשו לתפקיד. ביצענו ראיונות On-Line ולאחר מכן ערכנו יום ראיונות מרוכז עם המתאימים ביותר. יום המיון כלל ראיון מבדקי אמינות, סימולציות ותצפיות. התהליך היה יעיל, אפקטיבי וחסך זמן ומשאבים רבים ללקוחות. גם המועמדים הביעו שביעות רצון מהתהליך.

התוצאות שהבאנו

גיוס מוצלח- גייסנו 5 נציגים לצוות מתוך שישה תקנים ובסך הכל גייסנו עבור החברה 7 עובדים בחצי שנה.

שביעות רצון גבוהה- תהליך העבודה המדויק והמהיר שלנו הוביל לשביעות רצון גבוהה הן מצד המועסקים והן מצד הנהלת עמיתים והפרויקט הוכרז כהצלחה .

סיכום הפרויקט מנקודת המבט של הלקוח

מנהלת צוות הגיוס של עמיתים סיכמה את הפרויקט המשותף כך-

“העבודה עם Manpower הייתה נפלאה, שיתוף הפעולה בינינו והבנת הפרופיל מהצד שלהם סייעו להצלחת מרכז הטיוב החדש שפתחנו בחיפה. אנחנו ממשיכים לשתף פעולה עבור גיוסים נוספים ואין לנו ספק שיהיו עוד הצלחות רבות. תודה רבה על השירות, המקצועיות והמסירות”.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon