סיפור הצלחה – גיוס והעסקת עובדים באמצעות שירות OnSite עבור חברת Flex

Flex הינה אחת מיצרניות האלקטרוניקה הגדולות בעולם, עם נוכחות גלובלית ב-4 יבשות. בישראל החברה מעסיקה כ-4000 עובדים בשלושה אתרים. Manpower הנה שותפה אסטרטגית של Flex כבר למעלה מעשור, עם פתרונות גיוס והעסקת עובדים באמצעות שירות OnSite המותאם לצרכי החברה והיעדים העסקיים.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

 

הצורך

פתרון כולל לגיוס והעסקת עובדים במגוון תפקידים, כולל מפעילי מכונה, מחסנאים, טכנאים, פקידי קבלה, אנשי אריזה ועוד. אתגרי הגיוס כוללים מחסור בכוח אדם מיומן באזורים גיאוגרפיים תחומים וסביבה רוויה בתעשייה יצרנית עם תחרות גדולה.

התהליך שאנחנו מובילים

שירות OnSite מותאם אישית- אנו מנהלים שירות On-Site בשלושת האתרים של החברה, מה שמבטיח תהליך גיוס שוטף ומותאם לאורך שנים.

צוות גיוס ייעודי –  צוות גיוס מנוסה שמכיר היטב את הארגון ומאפייניו, נמצא באתרי החברה ומטפל בכל שלבי הגיוס. בנוסף, צוות גיבוי מעניק מענה גמיש בהתאם לצרכים ולעומסים המשתנים, מה שמבטיח תגובה מהירה ויעילה לצרכים המגוונים של החברה.

דיאלוג מתמשך – אנחנו עורכים פגישות ושיחות שוטפות עם צוות הגיוס והמנהלים המגייסים כדי להבין לעומק את הדרישות הספציפיות לתפקידים השונים. ההיכרות עם הארגון וצרכיו מאפשרת לנו להתאים את תהליך הגיוס בצורה המיטבית.

ניתוח שוק ואיתור מגמות רלוונטיות- ההיכרות העמוקה שלנו עם עולם הייצור בשילוב התובנות הגלובליות מאפשרים לנו לנתח עבור Flex את המגמות הרלוונטיות, להציג בנצ’מרק ולהתאים את תהליך הגיוס לדרישות הייחודיות של הארגון.

מיתוג מעסיק-  ההבנה המעמיקה שלנו את הארגון, חזונו והערכים שהוא מקדם מאפשרת לנו לשלב את היתרונות הייחודיים של Flex כחלק בלתי נפרד מתהליך הגיוס. באמצעות המלצות עובדים וחוויות מועמדים, אנחנו מצליחים לגייס עובדים מתאימים ולענות על הצרכים.

תוכניות עבודה מוגדרות ומתוכננות- אנו פועלים על פי תוכניות עבודה מפורטות הכוללות את כל שלבי תהליך הגיוס, משך הזמן הצפוי לכל שלב ואיוש העובדים בצורה המהירה והיעילה ביותר.

משיכת טאלנטים ומועמדים פוטנציאליים- אנו משתמשים במגוון רחב של יכולות סורסינג, כולל פרסום באתרי דרושים, קמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות, שיתופי פעולה עם אוניברסיטאות ומכללות, מבצעי “חבר מביא חבר”, השתתפות בירידי תעסוקה וימי ראיונות מרוכזים בלשכות תעסוקה, ושימוש במאגר המועמדים המטויב והעדכני של Manpower, כדי לאתר ולהציע מועמדים איכותיים המתאימים לצרכים הספציפיים של Flex.

בקרת איכות ושיפור מתמיד- אנו מבצעים ניתוח שוטף של תהליכי הגיוס, תוך מדידת מהירות, רמת התאמה ואיכות המועמדים. בנוסף, אנו מקבלים משוב מתמשך מהמנהלים המגייסים וממחלקת הגיוס. על בסיס ניתוחים ומשוב זה, אנו מבצעים שיפורים והתאמות לתהליך הגיוס, על מנת להבטיח התאמה מירבית לצרכי הארגון והמועמדים.

התוצאות שאנחנו מספקים

גיוס מאסיבי ויעיל- אנו מבצעים למעלה מ-1000 איושים בשנה ו-500 מועסקים בכל חודש, תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה של הלקוח ושל העובדים.

שיפור ביצועים- היכולת שלנו להגיב במהירות לצרכים המשתנים של הלקוח ולספק מענה מדויק ויעיל, מאפשרת לחברה לשמור על רמת ביצועים גבוהה ולצמצם עלויות.

מה חושבים עלינו ב-Flex

סמנ”כל מש”א Flex ישראל

השותפות ארוכת השנים עם מנפאואר, מסייעת לנו באתגרים המשתנים ומאפשרת לנו גמישות עסקית גבוהה בעתות של צמיחה או חוסר וודאות. ההכרות של Manpower עם שוק התעסוקה הגלובלי והלוקאלי והבנת הצרכים שלנו כארגון, מאפשרים לנו להתמודד עם אתגרי הגיוס ולתכנן אותם קדימה. השרות והזמינות יחד עם המחויבות, הטיפול בעובדים לאורך כל מחזור חייהם אצלנו, מאפשרים לחברת Flex לממש את המטרות העסקיות שלה. אנחנו רואים ב-Manpower שותף אסטרטגי להצלחה שלנו ”

 

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon