סיפור הצלחה – גיוס והעסקת עובדים באמצעות שירות OnSite עבור בנק גדול בישראל

הבנק הינו מאחד מהבנקים הגדולים בישראל, עם סניפים רבים ברחבי הארץ המספקים שירותים פיננסיים מקיפים. Manpower פועלת בשיתוף פעולה רציף עם הבנק במשך כ-30 שנים ומספקת לו פתרונות גיוס והעסקה באמצעות שירות OnSite המותאם לצרכי הבנק.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

article image

 

הצורך

הבנק נדרש לפתרון כולל לניהול ושיבוץ טלרים/בנכלים בפריסה ארצית, תוך שמירה על זמינות גבוהה ויכולת התמודדות עם שינויים תכופים בשיבוצים, בהתאם לצרכים המשתנים וכאן אנחנו נכנסנו לתמונה .

התהליך שאנו מובילים

ניהול הפעילות על ידי צוות גיוס ייעודי ומתמחה- צוות גיוס מנוסה מטעמינו המתמחה בתחום הבנקאות ומכיר היטב את הבנק ומאפייניו, מנהל את כל שלבי הגיוס ומבטיח תגובה מהירה ויעילה לצרכים השונים והמגוונים של הבנק.

שיתוף פעולה שוטף עם הבנק–  אנו מקיימים פגישות ושיחות קבועות עם צוות משאבי האנוש והמנהלים המגייסים של הבנק כדי להבין לעומק את הדרישות לתפקידים השונים. ההיכרות עם הבנק ומאפייניו וההבנה המדויקת של המיומנויות הנדרשות, מאפשרת לנו להתאים את תהליך הגיוס באופן מיטבי.

תוכנית גיוס מוגדרת ומותאמת לצרכי הבנק – בשיתוף עם חטיבת משאבי האנוש של הבנק בנינו תוכנית הכוללת את כל שלבי תהליך הגיוס הנדרשים, משך הזמן הצפוי לכל שלב ואיוש המשרות בצורה המהירה והיעילה ביותר.

ניהול אתגרים בגיוס- ההתמודדות עם קשיים בגיוס עובדים באזורים מסוימים, כמו גם דרישה לזמינות גבוהה בשעות לא שגרתיות דורשת גמישות, תשומת לב ניהולית ומיומנות רבה, כדי להבטיח מענה מהיר ויעיל לצרכים המשתנים של הבנק

מחקר שוק והתאמת תהליכיםהיכרותנו העמוקה עם תחום הבנקאות מאפשרת לנו לנתח את המגמות השונות בשוק ולהציג נתוני השוואה (benchmark) כדי להתאים את תהליכי הגיוס לדרישות הייחודיות של הבנק.

מיתוג מעסיק- ההבנה המעמיקה שלנו את הארגון, חזונו והערכים שהוא מקדם, מאפשרת לנו לשלב את היתרונות הייחודיים של הבנק כחלק בלתי נפרד מתהליך הגיוס. באמצעות המלצות עובדים וחוויות מועמדים, אנחנו מצליחים לגייס עובדים מתאימים לצרכים.

גיוס טאלנטים ומועמדים פוטנציאליים- אנו משתמשים במגוון רחב של כלים לגיוס, חלקם ייחודיים רק לתחום הבנקאות, מתוך מטרה לאתר ולהציע מועמדים איכותיים המתאימים במדויק לצרכים של הבנק.

בקרת איכות ושיפור מתמיד- צוות הגיוס נמצא בקשר שוטף עם הלקוח, נותן מענה מהיר לשינויים ודואג לצרכים המשתנים בשטח.

 התוצאות שאנחנו מספקים

  • עמידה ביעדי הגיוס- אנו מעסיקים כ-50 עובדים בכל חודש, תוך שמירה על תהליך גיוס מדויק ומהיר המתאים לצרכי הבנק.
  • שביעות רצון גבוהה מצד הבנקהידע והניסיון עתיר השנים של Manpower בהתמודדות עם האתגרים המורכבים בתחום הגיוס וההעסקה בבנקאות, מאפשרים לנו לספק לבנק שירות מקצועי תוך עמידה ביעדי הגיוס הנדרשים להשגת היעדים העסקיים של הארגון.

מה אומרים עלינו בבנק

מנהלת הגיוס של הבנק מסכמת את העבודה המשותפת עם Manpower כך:

“אנחנו מעריכים מאוד את שיתוף הפעולה, המקצועיות, הזמינות, הבנת הצרכים והיכולת לספק מועמדים טובים גם במקומות שאתגרי הגיוס מורכבים.

השירות האישי, הניסיון הרב והמקצועי, הבנת הצרכים והדיוק בתהליך הם המפתח להצלחה”.

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon